Welkom op de website van modar.be (hierna "de site"), de officiële online winkel van Modar.
1. Identificatie
2. Correctheid van de inhoud
3. Aanbiedingen/overeenkomsten
3.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door Modar. Modar heeft het recht om bestellingen te weigeren of bepaalde voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Modar kan de voorwaarden van de levering wijzigen indien dit noodzakelijk is. In dit geval zal Modar u hiervan op de hoogte brengen. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt Modar dit mee binnen tien (10) werkdagen na ontvangst van de bestelling. Modar zal een reden communiceren, maar elke reden is toegelaten.
3.3 Modar heeft het recht de inhoud van deze Algemene Voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen worden via de website bekendgemaakt en treden onmiddellijk na bekendmaking in werking, of op een andere datum die in de bekendmaking is vermeld.
4. Prijzen en betalingen
5. Bestellingen/communicatie
6. Overmacht
6.2 Wij zijn niet aansprakelijk voor een vertraging in de uitvoering of voor een niet-uitvoering van onze verbintenissen omwille van gebeurtenissen buiten onze normale controle, inbegrepen productieonderbrekingen, moeilijkheden bij aanvoer of tekorten aan grondstoffen, werkkrachten, energie of transport of vertragingen in transport, stakingen, lock-outs, werkonderbrekingen of andere collectieve arbeidsgeschillen, die hetzij onszelf, hetzij onze leveranciers raken, en dit zelfs indien deze gebeurtenissen voorzienbaar zijn.
7. Beperking van aansprakelijkheid
Onze aansprakelijkheid overschrijdt nooit de waarde van de aankoopprijs van de goederen.
8. Toepasselijk recht en bevoegde rechter
8.2 Alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in België, rechtbank te Antwerpen.
8.3 In het geval één van de Algemene Voorwaarden nietig of niet van toepassing is, zullen de overige voorwaarden geldig blijven en het niet-ingevulde gedeelte blijft van toepassing binnen de door de wet vastgestelde grenzen.
9. Persoonsgegevens
10. Klachten
11. Waarborg
12. Klantendienst